Odpowiedzi

2009-12-28T19:16:15+01:00
864cm <kwadratow> / 6= 144cm <kwadratowych
<pierwiastek> 144=12cm
v=a <do potęgi 3>= 12 <do potęgi 3>=1728cm <sześciennych>

krawędzie:
12*12=144cm
długość wszystkich krawędzi to 144cm
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T19:16:20+01:00
Dane :
Pc = 864cm²

Szukane :
V= ?
Suma krawędzi = ?
P = 6a²

6a²= 864cm²/:6
a² = 144 cm²
a=12 cm

V=a³
V= (12cm)³
V= 1728 cm³

Posiada 12 krawędzi.
12 × 12 =144 cm

Odp.Objętość tego sześcianu wynosi 1728 cm ³ a suma długości wszystkich krawędzi 144 cm.

Mam nadzieję ,że pomogłam ;D
2 5 2
2009-12-28T19:18:58+01:00
P- pole jednej sciany
a- długosc krawedzi
12a-suma długości krawędzi
V- objętosc
P=864cm²:6
P=144cm²
a=(pierwiastek z)144cm²
a=12cm
12a=144cm
V=a*a*a
V=12cm*12cm*12cm
V=1728cm3
Odp.Objętość tego sześcianu wynosi 1728cm3, a suma długości jego krawędzi to 144cm
4 5 4