Odpowiedzi

2009-12-28T20:26:49+01:00
Najlepiej jakies duuuże prześcieradło, i narzucić na siebie i na głowe tez, tak ze widac tylko twarz. Na głowie można coś załozyc zeby to nie spadało z niej jakies cos okrągłe w rozmiarze Twojej głowy, no a reszte to jakos przypiąc do ubrania i juz:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T20:27:22+01:00
Najlepszy byłby jakiś koc. Ja gdy grałam Maryje miałam niebieski koc z PLUSA. Mama wtedy zszyła mi rogi i normalnie moze bylo zakładać to przez głowe.
A w takim kocu polarowym to i ciepło jest:)