Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T20:29:59+01:00
Krystalizacja soli polega na tym , że na nitce umieszczonej w wodzie z solą po kilku dniach osadza się sól z wody. Woda wyparowuje, a na nitce osadzają się małe kryształy soli. Są one stopniowo coraz większe i jest ich więcej. Wkrótce cała nitka w wodzie jest w soli, a czasem sól osadza się nawet nad powierzchnią wody.

mam nadzieję, że będzie dobrze
pzdr . ;]
2009-12-28T20:32:43+01:00
Http://www.joemonster.org/filmy/6937/Wyhoduj-sobie-krysztal
tu masz film, moze na jego podstawie cos wywnioskujesz, obserwacje, wnioski
1 5 1
2009-12-28T21:25:06+01:00
Krystalizacja soli polega na tym, że na nici jest sól a na dnie pojemnika woda, woda wyparowywuje a nici osadzają się kryształki są one coraz większe czasami wychodzą po za wode.
Chyba o to chodziło ;)
1 5 1