Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T20:30:04+01:00
Papugi muszą jeszcze jeść:

* Owoce
* Warzywa
* Zielonki

Oprócz warzyw, owoców i zielenin papugom trzeba podawać raz na tydzień jajko gotowane na twardo lub świeży twaróg (biały ser). W klatce zawsze musi znajdować się sepia lub kostka wapienna, ale dużo lepsza jest sepia. Można podawać także makaron i ryż, gotowane bez soli. Jako przysmak sprawdzi się proso senegalskie w kłosach i kolba (nie za często, 2-3 na miesiąc).

Prosze o naj :)
2 3 2
2009-12-28T20:31:24+01:00
Jak ja miałam papużki to oprócz suchej karmy jadły kawałki jabłek , liście sałaty , marchewke , ugotowany burak , suche kromki chleba, ugotowane kolby kukurydzy ;)
3 2 3
  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T20:47:05+01:00
* Owoce
* Warzywa
* Zielonki

jajko gotowane na twardo lub świeży twaróg (biały ser).
3 3 3