Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T20:39:36+01:00

proporcją będzie najłatwiej

0,61%------4708 palm
0,62%-------x palm

x=0,62*4708:0,61
x=4785 ==>tyle palm wtedy będzie

4785-4708=77

brakuje 77 palm
2009-12-28T20:44:21+01:00
Postęp : 0,61%
Ilość palm : 4708

Pytanie : Jak obliczyć ile brakuje palm aby było 0,62% ??

________________________________________________________

Rozwiązanie:

4708 - 0,61 %
x - 0,62 %

x=4708*0,62 ÷ 0,61
x=2918 ÷ 0,61
x=4785

0,61% - 4708
0,62% - 4785

czyli:

4785 - 4708 = 77

Odpowiedź:
Brakuje 77 palm do 0,62%.


________________________________________________________


Prosze o naj :)
Pozdrawiam :)