Odpowiedzi

2009-12-28T20:45:03+01:00
Przyszła zima
i wszystko zmieniła
wszystko co było
zostało zmienione
i taka ta zima
co mróz zmieniła
wszystko co wkoło
zostało zmienione
podwórko w bałwana
a szyby w lód
i taka ta zima
co wszystko zmieniła.
2009-12-28T20:47:28+01:00
Wiruje lekko bielszy niz swiezy
W niedziele wlozony kolnierzyk .

I wysypuje nam na podworka
Zbrzuchatym workow biale piorka .

Wzonsza sie dumnie domy miasta
Polukrowane jak baby ciastka .

I tylko drzewa gna plecy stare
Pod tym puszystym,jasnym ciezarem .

Wiruje lekko bielszy sniezek
Wlanie widac ze jest juz zima



Mam nadzueje ze sie przyda


Powodzenia .!!
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T20:56:31+01:00
Ach ta zima.

Mały puszek z nieba leci
pierwsza gwiazdka wnet zaświeci
Aniołeczki bawią dzieci

Ach ta zima!

Mrozi pięty
i koteczek też zziębnięty
i bałwanek wniebowzięty

Ach ta zima !

niedźwiedź w sen zapada
doktor dzieci bada
a śnieg ciągle pada.

Ach ta zima!

pod choinką są prezenty
w żłóbku Jezus chudziusieńki
a na dworze puch bielusieńki .


:))
4 3 4