Dzisiaj niewiem jak to się stało w laptopie hp g6000 w Mój Komputer znikł napis: Urządzenia z wymiennymi nośnikami pamięći .czyli dysk F i niechce mi odczytywać płyt cd ale pod pendrive i usb chodzi.Czy jest możliwość że ja to wyłączyłem .Co mam teraz robić?

3

Odpowiedzi

2009-12-28T20:49:42+01:00
Trzeba zainstalowac to co ci nie dziala od nowa ;pp


Powodzenia . !
2009-12-28T20:50:07+01:00
Niema mozliwosci najlepiej jak przeinstalujesz windowsa lub ci sie zepsulo te wejscie usb
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T20:51:24+01:00
Moze uruchom ponownie komputer lub odepnij i przypnij kabel czy tam tasme podpieta do Cd-Roma. - Jak to nie zadziala to sproboj przeinstalowac Windowsa a jak juz to nie pomoze to oddaj do naprawy w rece specjalistow :P