Mam do zrobienia prezentacje z technologiii informacyjnej na dowolny temat np: internecie, telefonach komorkowych,gps

PROSZE NIE SCIAGAC Z NETU-WCALE NIE PROBOWAC I TAK ZNAJDE MAM OD TEGO PROGRAM
prezentacja ma byc własna

Prezentacje prosze wysłac na adres: [email protected]

jak bedzie na poczcie to dam naj

DAM NAJ

2

Odpowiedzi

2009-12-30T19:50:18+01:00
Proszę tak: http://w954.wrzuta.pl/plik/86qikXcguYY/telefony_komorkowe , bo komuś nie podoba się wysyłanie na Email...
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T21:32:22+01:00
Wysłałem na poczte, o motocyklach, 32slajdy.
pozdrawiam

PS. jak moderator nie wierzy, mogę dołączyć post screen mojej poczty... niewierni mogą zgłaszać się do mnie :)
1 5 1