Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T21:44:15+01:00
Http://www.sluzbazdrowia.com.pl/html/more2891C.php
2009-12-28T21:53:26+01:00
Otolaryngologia, neurologia, mikrobiologia lekarska, poznanie struktury DNA , rozwikłanie kodu genetycznego , wyjaśnienie wkspresji genów , genetyka kliniczna , dzięki biologii molekularnej można było poznać budowę białek w naskórku i skórze właściwej ,rozwój wakcynologii ,