Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T21:46:11+01:00
Http://www.youtube.com/watch?v=JI4iTQZrYjg

http://www.youtube.com/watch?v=0w4EzupwEoE

http://www.youtube.com/watch?v=buMXvjo8MSo&feature=PlayList&p=80F97E938E6BEA0E&playnext=1&playnext_from=PL&index=20
2009-12-28T21:50:01+01:00
Http://www.youtube.com/watch?v=31_kXWOzW60
http://www.youtube.com/user/shakira?blend=1&ob=4
http://markovi.wrzuta.pl/playlista/1iMn8c8YyEU
ttp://przemothedj.wrzuta.pl/audio/5AoN7F9MiY4/pink_-_funhouse

1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T23:31:16+01:00
1. http://www.youtube.com/watch?v=31_kXWOzW60

2. http://www.youtube.com/user/shakira?blend=1&ob=4

mam nadzieję, że pomogłam ;-)
PS. Piosenki fragmy sa bardzo dobre do aerobiku ;-)