Dopisz omówienia które delikatniej wyrażają te same treści

kradnie-ma lepkie ręce (przykład)
umarł-.................
jest plotkarzem-..................
jest skąpy-...............
jest zarozumiały-................
jest głupi-...............

2

Odpowiedzi

2009-12-28T21:53:30+01:00


umarł-wącha kwiatki od spodu
jest plotkarzem- ma długi język
jest skąpy-ma węża w kiezzeni
jest zarozumiały- widzi tylko czubek swojego nosa
jest głupi- nie posiada zbyt dużej wiedzy

czy to jest z ćwiczeń do 3 klasy gim. nauka o jezyku cz.1? jesli tak to jak bedziesz miala problem to pisz do mnie bo ja mam je juz cale zrobione :)
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T21:54:54+01:00
Umarł - zyje w lepszym świecie
jest plotkarzem- nie moze sie powstrzymac od rozmowy
skapy- ma weza w kieszeni , chytry jak wąż ,
zarozumialy - ciagle sie wywyzsza , nie potrafi docenic oceny innych , widzi tylko czubek swojego nosa
glupi - nie rozumie wielu pojęć , nie potrafi niczego zrobic
2 2 2