Odpowiedzi

2009-12-28T22:13:52+01:00
Encyklopedia albo wikipedia w ruch ;)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-28T22:15:51+01:00
1) Prokreacja--. rozmnażanie się, płodzenie, rodzenie;
2)Norma prawna jest to reguła postępowania, ustanowiona przez kompetentny organ państwa np. parlament, rząd, prezydenta, wojewodę, skierowana do abstrakcyjnego adresata, określająca sposób postępowania w przewidzianej tą normą sytuacji.
3)Do norm religijnych możemy zaliczyć :
--nie jedzenie mięsa w piątki
-chodzenie co miesiąc do spowiedzi
-chodzenie do kościoła
-przestrzeganie przykazań bożych
-uczestnictwo np. w Drodze Krzyżowej , Różańcu, Roratach.
4) Rasa może być np :
-człowieka
--zwierzęcia
5)Polityka jest to pojęcie właściwe naukom społecznym, rozumiane na wiele sposobów.
6) Konflikt pokoleń jest to pogląd odmiennych poglądów. Każdy wyraża swoje zdanie i ludzie nie potrafią dochodzić do porozumienia. Powstają bezsensowne konflikty, które później, w przyszłości mogą mieć nieprzyjemne skutki.