Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T22:30:30+01:00
Pól uprawnych: stonka ziemniaczana, skrzypionka zbożowa
lasów:korniki, kleszcze
sadów:mszyce, owocnice
magazynów zbożowych:szczury, myszy, mól ziarniak
15 4 15
2009-12-28T22:59:27+01:00
Szkodniki
pól uprawnych : bielinek kapustnik,mątwik buraczany,stonka ziemniaczana ,mszyca kapuścianka
sadu : nasionnica trześniówka , pomrów wielki , przędziorek
lasów : osnuja gwiaździsta , korniki ,
magazynów zbożowych : wołek zbożowy , mól odzieżowy, mysz , szczur,trojszyk ulec, mól ziarniak , mklik mączny, rozkruszek mączny,
11 3 11
2009-12-28T23:22:18+01:00
POLA UPRWNE: mątwik buraczany, mszyca wierzbowo-marchwiowa i bawełnica topolowo-marchwiana, stonka ziemniaczana
SAD: Przędziorek owocowiec , Śluzownica ciemna, Nasionnica trześniówka
LAS: osnuja gwiaździsta , korniki , komary
MAGAZYNY ZBOŻOWE: wołek zbożowy, trojszyk ulec, spichrzel surynamski, skórek zbożowy, mklik mączny i mól ziarniak.

mam nadzieję, że pomogłam ;-)
3 3 3