Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-28T22:45:47+01:00
Osobiście wybrałabym temat ewangelizacji :)
wyjaśnij, czym jest. następnie czym ewangelizacja różni się od katechizacji, bo to jest często mylone. i opisać, że najbardziej znaną inicjatywą tego typu jest "Przystanek Jezus" na Woodstocku. więcej info o nim na http://www.przystanekjezus.pl
powodzenia.
  • d102
  • Początkujący
2009-12-28T22:51:34+01:00
Myślę że można napisać na temat religii świata ( opis hinduizmu lub judaizmu, buddyzmu , czy nawet chrześcijaństwa)
-kto założył
-bogowie
-św księgi
-św miejsca
-obchodzone święta
-sposób modlitwy
-miejsca modlitwy
-filary lub przykazania, wskazówki danej religii
- kogo uznają i w co wierzą

Jako następny temat proponuję opisanie jakiegoś święta chrześcijańskiego lub świętego miejsca ważnego dla chrześcijan do którego się wybierają lub nasze obrzędy religijne i tradycje podczas świąt