Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T00:19:19+01:00
Tak Bóg mieszka w każdym z nas.
1 5 1
2009-12-29T00:21:17+01:00
Bóg istnieje, stara nam się udowodnić to Pismo Święte, lecz jednak moim zdaniem, Bóg nie jest w nas wszystkich. Mówi się, że podczas, chrztu, bierzmowania nabywamy boga, ducha świętego. Jednak nie każdy człowiek ma możliwośc do tego sakramentu przystąpić, więc powinno być to jednoznaczne z tym, że ów zbawiciela w nas wszystkich nie ma.

taki wywód , mam nadzieje ze starczy : )
1 5 1
2009-12-29T00:23:15+01:00
BÓG JEST W NAS WSZYSTKICH ,PONIEWAŻ STWOŻYŁ NAS NA SWOJE PODOBIEŃSTWO