Odpowiedzi

2009-12-29T02:39:59+01:00
2009-12-29T02:41:38+01:00
Wymiary pudełka to 6cm x 10cm x 17cm.

Jego objętość to zatem 1020 cm³. Z treści zadania wiemy, że karton wypełniono mlekiem zaledwie do połowy, więc do objętości 510 cm³.

1 litr = 1000 ml, dla tego zadania możemy przyjąć, że 1000 ml zajmuje objętość 1000 cm³. Tym samym 510 cm³ równa się 510 mililitrom mleka. Odpowiedź: b) 510 ml.

Pozdrawiam ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T02:42:30+01:00
1/2 * 6 * 10 * 17 = 510cm3
Czyli 510 mililitrów