Odpowiedzi

2009-12-29T08:16:55+01:00
W pierwszy dzień świąt o godzinie 12:00 zjedliśmy razem śniadanie,przy rozmowach itp. Odeszliśmy od stołu i zajęliśmy się swoimi codziennymi obowiązkami,aż do godziny 15:00.Zjedliśmy obiad porozmawialiśmy sobie troszkę i poszliśmy na spacer nad rzekę.Wróciliśmy o godzinie 17:00 , wszyscy zajęli się soba i czekaliśmy do godziny 19:00 do kolacji.Po kolacji wszyscy poszli do siebie.

(Drugi dzień świąt wyglądał tak samo)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T08:24:46+01:00
W pierwszy dzień świąt o godzinie 11:00 zjedliśmy razem śniadanie,przy rozmowach itp. Następnie odeszliśmy od stołu i szybko poszliśmy do kościoła.Po kościele poszliśmy na spacer do lasu.Natępnie o 18:00 zjedliśmy kolację.Po kolacji wszyscy sie rozeszli żeby dokladnie oglądnąć prezenty( po wigili nie było czasu bo o 22:00 sie zskończyła.

Teraz na angielski.
Into the Christmas Day at hour 11: 00 we ate altogether the breakfast, at conversations itp. Next we left the table and quickly we went to the church. after the church we went for a walk to forest.Next about 18: 00 we ate our supper. after the supper everyone sie go separate ways if only exactly watch presents (after Christmas Eve there was no time because about 22: 00 the end)

2 dzień wygłądał podobnie.
2009-12-29T10:07:32+01:00
The Cristmas Eve . In my house to last get ready to Christmas. I love Christmas. Eavning my family to sit down to table.