Opisz zdania np. orzeczenie....


1. Czy się mylę?
2. Zabiesz się do porządku.
3. Babcia kocha wnóczęta.
4. gdy usłyszał dzwonek szybko poleciał do drzwi.
5. Gdy szedł ulicą oglądał wystawy sklepowe.
6. Upał był taki, że trudno było odychać.

Z góry dzięki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T19:47:16+02:00
1. Czy się mylę? orzeczenie - "mylę"
2. Zabiesz się do porządku. orzeczenie - "Zabierz"
3. Babcia kocha wnóczęta. orzeczenie - "Kocha"
4. gdy usłyszał dzwonek szybko poleciał do drzwi. orzeczenie - "usłyszał, poleciał" zdanie złożone
5. Gdy szedł ulicą oglądał wystawy sklepowe. orzeczenie - "szedł, oglądał" zdanie złożone
6. Upał był taki, że trudno było odychać. orzeczenie - "było"
1 5 1
2009-09-15T20:42:08+02:00
1. Orzeczenie: "mylę".
2. Orzeczenie: "zabierzesz".
3. Orzeczenie: "kocha".
4. Orzeczenia: "usłyszał", "poleciał".
5. Orzeczenia: "szedł", "oglądał".
6. Orzeczenie: "był", "było".
1 5 1