Do podanych zjawiski dobierz odpowiednie metody kartograficzne:

1)gęstość zaludnienia -
2)rozkład temperatur powietrza -
3)występowanie świerka-
4)występowanie ropy naftowej-

;DD

[NIE chodzi mi tu o ich definicje.] szukam TYLKO metody, np. gęstość zaludnienia - kartodiagram [ale nie wiem czy to jest dobrze.] ;>

Pozdrawiam . . .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T08:44:47+01:00
1)gęstość zaludnienia -Metoda kartogramu (może też być metoda kropkowa)
2)rozkład temperatur powietrza -Metoda izolinii -izoterma
3)występowanie świerka-Metoda zasięgów
4)występowanie ropy naftowej-Metoda sygnaturowa

Myślę, że jest dobrze
2009-12-29T08:46:04+01:00
1)gęstość zaludnienia - metoda katogramu
2)rozkład temperatur powietrza - medota izolini
3)występowanie świerka- metoda kartodiagramu
4)występowanie ropy naftowej- metoda sygnatuowa