Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T09:34:52+01:00
1.Przyjazd Ani.
2.Postanowienie odesłania dziewczynki.
3.Cofnięcie decyzji.
4.Incydent z Małgorzatą Linde
5.Przeprosiny.
6.W szkółce niedzielnej
7.Przyjaźń z Dianą.
8.Gilbert.
9.Skutki podwieczorku z Dianą.
10.Uratowanie Minnei.
11.Koncert Klubu Dyskusyjnego.
12.Dodanie do ciasta anodyny.
13.Koncert.
14."Eleine".
15.Królewska Akademia.
16.Koncert w hotelu.
17.Stypendium Avery'ego.
18.Śmierć Mateusza.
19.Decyzja Ani.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-29T09:48:36+01:00
1. Śmierć rodziców dziewczynki .
2. Przygarnięcie Ani przez państwa Tomas .
3. Śmierć pana Tomas .
4. Oddanie dziewczynki do sierocinca .
5. Ania jako opiekunka dzieci państwa Hamont .
6. Powrót do sierocinca .
7. Przyjazd dziewczynki na Zielone Wzgórze .
8. Pomyłka pani Spenser .
9. Pozostanie na Zielonym Wzgórzu .
10. Incydent z Małgorzatą Linde .
11. Nauka w szkółce niedzielnej .
12. Przyjażń z Dianą .
13. Zielone włosy Ani .
14. Przygotowania do egzaminów .
15. Egzaminy
16. Koncert w hotelu .
17. Końcowe egzaminy .
18. Upragnone stypendium .
19. Nagła śmierć Mateusza .
20. Choroba Maryli .
21.Ania rezygnuje ze stypendium .
22. Ania przyjmuje posadę nauczycielki w Avonlea .
23. Gilbert i Ania godzą się .