Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T09:50:09+01:00
Boże Narodzenie z pewnością jest okresem wyjątkowym w ciągu roku dla nas wszystkich. 25 i 26 grudnia to dwa dni uznane przez Kościół za wielkie święto, a przez państwo polskie za dni wolne od pracy. A czym są dla nas: czasem odpoczynku, prezentów okazją do powrotu do domu i spotkania z rodziną , tradycją czy przeżyciem duchowym .
3 3 3
2009-12-29T09:51:38+01:00
Boze Narodzenie jest dla mnie dniem,który spędzam z rodziną.Podczas Bożego Narodzenia siedzimy z rodziną przy stole i jemy różne potrawy,śpiewamy kolędy.Jest to dla mnie najlepszy dzień w całym roku bo jesteśmy wszyscy razem.I dlatego Święta Bożego Narodzenia są tak piękne.
3 3 3