Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T10:40:29+01:00
1. z jakim oceanem graniczy od wschodu
2. stolica Urugwaju - Montevideo
3 ZE STOLICĄ W QUITO
4. PRZYLĄDEK NAJBADRDZIEJ WYSUNIĘTY NA ZACHÓD
5.O NIEJ W KRZYŻÓWCE
6.STOLICA GUJANY FRANCUSKIEJ
7. NAJWYŻSZY SZCZYT AMERYKI
8. GŁOWNY JĘZYK
9 NAJWYŻSZY WULKAN AMERYKI
10 AMERYKA POŁUDNIOWA I ….
11. ZE STOLICĄ W Montevideo
12 BOA….
13 WYSTĘPUJĄ W AMERYCE
14 ROŚLINY URZYTKOWE NAJCZĘŚCIEJ SPOTYKANE
15 GŁÓWNA WYSPA „ZIEMIA…
16 ZE STOLICA W CARACAS
17 JEDNA Z NAJWIĘKSZYCH RZEK


ATLANTYCKI
MONTEVIDEO
EKWADOR
PARINAS
AMERYKA
KAJENNA
ACONCAGUA

PORTUGALSKI
OJOS
PÓŁNOCNA
URUGWAJ
DUSICIEL
NUTRIE
ZIEMNIAKI
OGNISTA
WENEZUELA
AMAZOKNA
4 4 4
2009-12-29T10:52:22+01:00
1. cudzoziemiec na emigracji zarobkowej w Niemczech GaSTARBEITER
2. osobnik opuszczający dotychczasowe miejsce zamieszkania EmIGRANT
3. geografia przemysły eKONOMIA
4. system kanałów wodnych POLDEr
5. stolica Łotwy RyGA
6. czynny wulkan w Islandii o wysokości 1570m ASkJA
7. najwyższe góry Europy aLPY
8. popularny kwiat uprawiany w Holandii TULIpAN
9. największe jezioro w Europie ŁADoGO
10.należą do trwałych użytków zielonych łAKI
11. przenośne domostwo JuRTA
12. czasowy brak pożywienia GŁÓd
13.wędrowni pasterze nOMADOWIE
14.religia w Izraelu JUDEiZM
15. najpopulraniejsze zwierzęta hodowlana w Mongolii KoNIE
16.drzewo sawanny australijskiej o charakterystycznym kształcie pnia DRZEwO BUTELKOWE
17. stolica Holandii aMSTERDAM

Mam nadzieje, że pomogłam:)
4 2 4
  • Użytkownik Zadane
2009-12-29T11:19:34+01:00
1.Pierwsi ludzie, którzy przybyli do Ameryki Poł. pochodzili z .............. .
2.Urugwaj należy do Ameryki Poł. Podaj stolicę tego państwa............................ .
3.Ma stolicę Quito. .........................
4.Do głównych wysp w Ameryce Południowej należy .................. .
5.Na zachodzie kontynentu biegną góry .............. .
6.Podaj stolicę państwa Gujana Francuska. ......................
7.Do głównych złóż należy ...............
8.Do największych rzek należy ..............
9.Do głównych wysp należy także Ziemia ..................
10.Na przykład: Taitao to ................
11.Do największych wyżyn Ameryki Południowej należy Wyżyna .................
12.Głównym złożem jest także ...................
13.Obfite opady występują na ................... Amazonki.
14.Do typowych zwierząt należy................
15.Najwyższy wulkan .....................(występuje w Chile w Argentynie)
16.Najdalej wysuniętym punktem kontynentu na południu jest przylądek .........................
17.W Ameryce Poł. używany jest także dobrze nam znany język ...................


Do tego dokładam załącznik.:D

Cała krzyżówka związana jest z Ameryką Poł.
jeśli słabo widac w załączniku to pobierz go i sobie przybliż.


Odp:
1.Azji
2.Montevideo
3.Ekwador
4.Riesco
5.Andy
6.Kajenna
7.Antymon
8.Parana
9.Ognista
10.Półwysep
11.Gujańska
12. Diament
13.Nizinie
14.Tapir
15.Ojos del Salado
16. Froward
17.Angielski
4 4 4