Odpowiedzi

2009-12-29T10:56:35+01:00
Pierwiastek kwadratowy - to pierwiastek arytmetyczny stopnia 2.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T10:57:39+01:00
Pierwiastek kwadratowy jest to pierwistek arytmetyczny 2 stopnia.Jest on oznaczany symbolem sqrt{x}.
2009-12-29T10:57:56+01:00
Pierwiastkiem kwadratowym nazywamy miejsca zerowe trójmianu kwadratowego, inaczej mówiąc to: Pierwiastek kwadratowy to pierwiastek arytmetyczny stopnia 2

Może miec jeden pierwiastek, dwa pierwiastki lub brak pierwiastków.