Odpowiedzi

2009-12-29T10:59:32+01:00
POWSTANIE
NAJWIĘKSZYM
NIEWOLNIKÓW
BYŁO
bUNTEM
SPARTAKUSA

NAJWIĘKSZYM BUNTEM NIEWOLNIKÓW BYŁO POWSTANIE SPATAKUSA
186 4 186
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T12:36:06+01:00
Powstanie
Największym
Niewolników
Było
Buntem
Spartakusa
Największym powstaniem niewolników był bunt Spartakusa.
249 2 249
Komentarz został usunięty
Największym buntem było powstanie niewolników Spartakusa :)