Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T11:06:44+01:00
Moja Kochana Babciu w ten dzień złorzyć chciałabym ci życzenia prosto płynące z mego serca i szczere.Dużo zdrowia,szczęścia i radośći ducha dużo ciepłych i miłych chwil spędzonych w gronie rodziny życzy Ci bardzo kochająca wnuczka:**
27 4 27
2009-12-29T13:18:09+01:00
Kochana Babciu !
Z okazji świąt Bożego Narodzenia, chciałam Ci życzyć wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia w życiu, zdrowia, spełnienia marzeń i pociechy z dzieci i wnuków.
Wnuczka....


Proszę :)
18 3 18