Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T11:19:46+01:00
Tę książkę chciałbym zadedykować wszystkim Polakom, którzy oddali życie za swoją ojczyznę oraz Tym dzięki którym Polska stała się lepsza. Niech ta książka oddaje mi hołd.
2009-12-29T11:21:15+01:00
Treść tej książki chciałbym/chciałabym zadedykować wszystkim pożeraczom wątków historycznych, zarówno tych starszych jak i młodszych. Zarazem życzę Wam by ta lektura wywarła na Was pożądane wrażenia i zapadła w pamięć jako multum wiedzy historycznej.
2009-12-29T11:26:24+01:00
Dedykuję książkę pt. " Historia Polski " Agnieszce Kowalskiej.
By dalej rozwijała swoje zainteresowania o Polsce.

Magda Miszczak
29.12.2009rok, Warszawa





nie wiem czy to do jednej czy do wielu osob