Wypisz terminy odpowiadające zamieszczonym wyjaśnieniom

WYJAŚNIENIE -Rodzaj głosowania pozwalający na wygnanie z Aten wrogów demokracji - (termin)

2.Podkreśl nazwy budowli zaliczanych do siedmiu cudów świata
-Wieża Babel
-wiszące ogrody królowej Semiramidy w Babilonie
-piramida Cheopsa
-kolos rodyjski
-mauzoleum w Halikarnasie
-most nad Eufratem
-latarnia morska na wyspie Faros
-Partenon
-mury Sparty
-posąg Zeusa Olimpijskiego
-Świątynia Artemidy w Efezie
-świątynia w Jerozolimie

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T11:19:44+01:00
1.Rodzaj głosowania pozwalający na wygnanie z Aten wrogów demokracji-ostracyzm


2.
-wiszące ogrody królowej Semiramidy w Babilonie
-piramida Cheopsa
-latarnia morska na wyspie Faros
-kolos rodyjski
-Świątynia Artemidy w Efezie
-posąg Zeusa Olimpijskiego
-mauzoleum w Halikarnasie



  • Użytkownik Zadane
2009-12-29T11:20:06+01:00
Termin-ostarcyzm
2.
piramida Cheopsa
wiszące ogrody królowej Semiramidy w Babilonie
Świątynia Artemidy w Efezie
posąg Zeusa Olimpijskiego
mauzoleum w Halikarnasie
kolos rodyjski
latarnia morska na wyspie Faros
1 5 1
2009-12-29T17:22:06+01:00
Piramida cheopsa,wiszące ogrody królowej Semiramidy w Babiloni,Świątynia Artemidy w Efezie,posąg Zeusa Olimpijskiego,mauzoleum w Halikarnasie,kolos rodyjski, latarnia morska na wyspie Faros
,