Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T11:22:39+01:00
F(-3)=2*(-3)^2-5*(-3)+3
f(-3)=2*9+15+3
f(-3)=18+15+3
f(-3)=36

f(-2)=2*(-2)^2-5*(-2)+3
f(-2)=2*4+10+3
f(-2)=8+10+3
f(-2)=21
2009-12-29T11:25:08+01:00
F(x)=2x²-5x+3

f(-3)=2*(-3)²-5*(-3)+3=18+15+3=36

f(-2)=2*(-2)²-5*(-2)+3=8+10+3=21
2009-12-29T13:32:49+01:00
Rozwiązanie :

f(x)=2x²-5x+3
f(-3)=2*(-3)²-5*(-3)+3=18+15+3=36
f(-2)=2*(-2)²-5*(-2)+3=8+10+3=21