Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T11:53:41+01:00
Sufler- osoba podpowiadajaca aktorom tekst ich ról
antrakt- przerwa
debiut- ma on osoba ktora pierwszy raz wystepuje
didaskalia- krotki poboczny tekst narratora
kurtyna- dzieli secene od widowni
garderoba0 miejsce dla aktorów
premiera- pierwszy raz wystawienie inscenizacji na świecie
rekwizyt- rzeczy potrzebne do przedstawienia
inscenizacja- przedstawienie
scenografia- oprawa sceny
rezyser- odpowiedzialny za przedstwienie
scena- wystepuja na niej aktorzy
128 1 128
2009-12-29T13:07:50+01:00
Garderoba - miejsce w którym aktorzy się przbierają, malują
Scena - Występują na niej aktorzy
Debiut - Pierwszy występ
Didaskalia - poboczny tekst narratora
Kurtyna - jest oddziela scene od widowni
sufler - osoba, która podpowiada tekst aktow=rom , gdy zapomną
antrakt - przerwa
premiera - jezeli inscenizacja jest po raz pierwszy wyswitlana
rekwizyt - rzesz, która potrzebna jest do przedstawienia
inscenizacja- przedstawienie
rezyser - odpowiada za przedstawienie, nakierowuje ludzi co mają zrobić
Scenografia - jest to oprawa sceny , czyli przystrojenie jej w okreslone rekwizyty
138 4 138
2009-12-29T14:03:43+01:00
Choreografia- układ ruchów tanecznych.
debiut- pierwszy występ
garderoba- pomieszczenie (pokój) w którym aktorzy przygotowuja się do występu; mają tam swoje stroje.
scena- występują na niej aktorzy
61 4 61