Odpowiedzi

2009-12-29T11:46:39+01:00
24 H2O+ 6 CO2 ----->(En świetlna chlorofil) C6H12O6 + 18O2


kijanka
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T11:49:18+01:00
Napisz równanie chemiczne procesu fotosyntezy.

Energia świetlna, chlorofil

6Co *2 + 6H *2 O --> C *6 H *12 O *6 + 6O *2

liczby po *są małe
dwutlenek węgla + woda --> glukoza + tlen

Larwa płazów bezogonowych to: np. kijanka
xDD

3 2 3
2009-12-29T13:20:46+01:00
Larwa płazów bezogonowych to: kijanka

6co2 + 6 h2o --> c6h12o6 + 6o2
1 5 1