Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T12:01:34+01:00
MARIANNA


Marianna umba samba, samba cola,
To w Ameryce najpiękniejszy stan.
Bachora ora campanilla,
Seniorita hay! Hay!
Tico, tico, Puerto Rico,
Hey seniora hay! Hay!
Grando bando Mexicando,
Combaj, combaj ay! Hay!
Seniorita jest bandita ayayay.
Diju, diju, diju,
Hipopotam gra na kiju,
Małpa tańczy Woogie Boogie,
Lew wyciąga ogon długi.
Marianna umba samba, samba cola,
To w Ameryce najpiękniejszy stan.

Prosze bardzo :):)


4 5 4
2009-12-29T12:15:46+01:00
Cóż... nie wiem czy chodzi o tą piosenkę. Taki tekst znalazłam.

Marianna umba samba, samba cola,
To w Ameryce najpiękniejszy stan.
Bachora ora campanilla,
Seniorita hay! Hay!
Tico, tico, Puerto Rico,
Hey seniora hay! Hay!
Grando bando Mexicando,
Combaj, combaj ay! Hay!
Seniorita jest bandita ayayay.

"Diju, diju, diju,
Hipopotam gra na kiju,
Małpa tańczy Woogie Boogie,
Lew wyciąga ogon długi. "

PS. Trochę to dziwne...
1 5 1