Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-15T20:01:31+02:00
1.żyłka podróżnicza to pasja zwiedzania , podróżowania, bez względu na cenę i okoliczności, to niemożność usiedzenia w jednym miejscu jak jeszcze tyle jest miejsc do odkrycia i zwiedzenia.
2.ostatnia podroż to niestety ta podroż w zaświaty czyli śmierć! to podroż w jedna stronę.

5 2 5
2009-09-15T20:11:08+02:00
- żyłka podróżnicza - oznacza zamiłowanie do podróży
- ostatnia podróż - oznacza pogrzeb

Łączy je człon związany z podróżą, choć jak widać znaczenia są calkiem inne:)
2 1 2