Odpowiedzi

2009-12-29T12:15:23+01:00
Sód- K2L8M1
Beryl-K2L2
Węgiel-K2L4
Stop-tego nie wiem
Hel-K2
Argon-K2L8M7
Glin-K2L8M3
Krzem-K2L8M4
Fosfor-K2L8M5
Azot-K2L5
Fluor-K2L7
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T12:17:39+01:00
Sód - K2L8M1
Beryl - K2L2
Węgiel - K2L4

Stop

Hel- K2
Argon- K2L8M8
Glin - K2L8M3
Krzem - K2L8M4
Fosfor - K2L8M5
Azot -K2L5
Fluor - K2L7

Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku ;)
2 4 2