Odpowiedzi

2009-12-29T12:21:23+01:00
Każdy- zaimek przymiotny
trzeba-czasownik niewłasciwy
oni-zaimek rzeczowny
tylko-partykuła
49 3 49
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T12:24:28+01:00
Każdy - zaimek przymiotny
trzeba - czasownik niewłaściwy [ rzeczownik pełniący funkcję orzeczenia ]
oni - zaimek osobowy
tylko - partykuła
20 4 20
2009-12-29T16:08:54+01:00
Każdy - zaimek przymiotny
trzeba- czasownik niewłaściwy
oni- zaimek osobowy
tylko - partykuła
18 4 18