Odpowiedzi

2009-12-29T12:16:23+01:00
Idealistyczny
-akceptujący pojęcie idei, związany z idealizmem – kierunkiem filozoficznym
-służący wzniosłym ideom, celom, ideałom; bezinteresowny, bezkrytyczny

postępowe
jest np poczucie humoru
albo
zmiany postępowe – w patomorfologii jedna z głównych grup klasyfikacyjnych zmian patologicznych, obok wad rozwojowych, zmian wstecznych, zaburzeń krążenia, zapaleń i nowotworów. Obejmują one procesy odrostu, naprawy i adaptacji tkanek. Nazywane są również zmianami rozplemowymi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T12:19:39+01:00
IDEALISTYCZNY
1)służący wzniosłej idei, ideowy, bezinteresowny, idealizujący
2)odnoszący się do idealizmu-kierunku filozoficznego, oparty na nim, głoszący teorie w duchu idealizmu.
POSTĘPOWE
1)będący zwolennikiem postępu
2)wyrażający postęp
3)wzrastający, wzmagający się
2009-12-29T14:30:46+01:00
Wyjaśnij pojęcia:
idealistyczny
postępowe

Idealistyczny :
(od idealista)
- idealizujący, bezinteresowny.

Postępowe :
- wyrażający postęp;
- wzrastający, wzmagający się;
- zwolennik postępu.

Pozdrawiam.