Czym różni się budowa wewnętrzna pary wodnej i lodu?

Para wodna: cząsteczki są ................... siebie, .....................
poruszają się i ..................... ze sobą.

Lód: cząsteczki są regularnie ......................., .........................
przyciągają się, nie mogą się ............................, tylko .....................

2

Odpowiedzi

2009-12-29T12:27:05+01:00
Para wodna: cząsteczki są daleko od siebie,szybko poruszają się i nie są powiązane ze sobą.

Lód: Cząsteczki są regularnie blisko siebie ułożone, dobrze przyciągają się,nie mogą łączyć się z innymi cząsteczkami.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T12:51:17+01:00
Para wodna: cząsteczki są oddalone od siebie,szybko poruszają się i nie są powiązane ze sobą.

Lód: cząsteczki są regularnie ułożone , mocno przyciągają się, nie mogą się poruszać, tylko drgać .
1 5 1