Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T12:40:06+01:00
Budowla te są znakomite. Nie tylko patrząc na tamte warunki, sposoby budowania. Do dzisiaj potrafią zachwycać swym pięknem.
Mimo, że wydawałoby się niemożliwe zbudowanie czegoś takiego, to jednak nie tylko zostały one wzniesione, ale również pięknie, perfekcyjnie ozdobione. Były i niektóre nadal są zachwycające. Czasami wręcz nie możemy uwierzyć, że zostały zbudowane tak dawno. Dziwne jest to ponieważ większość niesamowitych arcydzieł powstało właśnie wtedy kiedy możliwości było o wiele, wiele mniejsze niż wtedy.
Jeśli to ma być wypracowanie to musisz rozwinąć moją wypowiedź. Jeżeli to miała być krótka notatka a to w zupełności wystarczy.
1 5 1
2009-12-29T15:47:02+01:00
Dlaczego budowle które są zaliczane do siedmiu cudów świata są uważane właśnie za cuda świata ?

Ponieważ budowle te są wręcz niesamowite, wspaniałe! Zachwycają nas swym urokiem. Są pięknie ozdobione, a do tego zachwycające. Często po prostu nie możemy uwierzyć w to, że zostały one zbudowane bardzo dawno temu. Zadziwia nas to, zdumiewa, jest dla nas zagadką, gdyż wiele pięknych dzieł zostały zbudowane wtedy, gdy nie było aż takich wielkich możliwości.

Pozdrawiam.
2 3 2
2009-12-29T15:56:37+01:00
Są one nadal uważane za piękne i człowiek nie umie pojąć jak coś tak wielkiego i niesamowitego może powstać z rąk człowieka, który posiadał dość prymitywne narzędzia. Zachwycają one do dziś swoim ogromem i pięknem ;))
2 3 2