Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-29T12:46:23+01:00
Roznice we wlasciwosciach tlenu i azotu
-tlen laczy sie z niemetalami i metalami tworzac tlenki a azot nie
-tlen podtrzymuje proces spalania isam sie nie pali
-azot nie podtrzymuje procesu spalania
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T12:47:19+01:00
Obydwa występują w powietrzu jest ich najwięcej
Słabo rozpuszczalne w wodzie.
Bezbarwne.
Są gazami.
Nie metale.
różnice
azot
- nie podtrzymuje palenia
tlen
- podtrzymuje palenie