Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T13:24:57+01:00
Włożyć lód do piekarnika na wysoką ilość stopni i po chwili będzie z tego woda w stanie ciekłym.
17 3 17
2009-12-29T13:42:26+01:00
Włóż lód do rozgrzanego piekarnika i po paru sekundach moze po minucie bedziesz miała wode w stanie dziekłym.
12 2 12
2009-12-29T13:44:35+01:00
Musisz włożyć lód do rozgrzanego piekarnika i po paru sekundach może po 5 min. bedziesz miała wodę w stanie ciekłym.
9 2 9