Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T15:07:01+01:00
D=m/V
d- gęstość
m=3kg
V=2dm^3

d=1,5kg/dm^3=1,5kg/0,1*0,1*0,1=1500kg/m^3

Niestety dość ciężko jednoznacznie określić jaka to ciecz, podobna wartość ma bowiem chlorofom,ług potasowy 50%, a także ług sodowy 50%. Jeśli masz jakąś tabelę to radzę to sprawdzić, ja podałam to, co znalazłam w necie.
2009-12-29T15:10:15+01:00
V=2dm³=2000cm³
m=3kg
ρ=m/V=3000g/2000cm³=1,5g/cm³

lub

ρ=m/V=3kg/0,002m³=1500kg/m³