Do Twojej klasy przyszła nowa koleżanka, z którą się zaprzyjaźniłaś.

W liście do kolegi z kolonii opisz ją.
Napisz o jej:
-zainteresowaniach,
-cechach osobowości,
- wyglądzie,
-planach na przyszłość.

Jest to list, więc prosze o uwzględnieniu formy listu m.in wprowadzenie, rozwinięcie, zakończenie.

List na poziomie II LO . Proszę także o polskie tłumaczenie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T17:05:49+01:00
Lieber Michi!
Vielen Dank fu"r deinen letzten Brief. Ich habe mich sehr daru"ber gefreut, dass du mir geschrieben hast. Ich habe schon gedacht, dass du nie abschreibt.
Heute móchte ich Dir von meine neue Kollegin in der Klasse erzählen. Sie sind meine Freundin.
Sie interessiert sich fu"r Musik hóren und Tanzen. Ihre Hobbys ist Rad fahren.
Sie ist erlich, verstandnisvoll, offen, tolerant, humorvoll, energisch.
Meine neue Kollegin hat lange schwarze Haare. Sie tragt die Haare offen. Sie hat blaue Augen. Sie ist schma"chtig und mittelgroB.
Sie will in der Zukunft Psychologie an der Uni Studieren. Sie will auch heiraten und zwei Kinder haben: ein Ma"dchen und einen Jungen.
Das ist alles fu"r heute. Ich muss schon enden. Ich warte auf deine Antwort.
Viele Gru"Be
deine xyz

Dziękuje za twój ostatni list. Bardzo sie ucieszyłam, ze ty napisałeś. Już myślałam, ze ty nic nie napiszesz. Dzisiaj chciałam tobie opowiedzieć o mojej nowej koleżance w klasie.
Ona jest moją przyjaciółką.
Ona interesuje sie słuchaniem muzyki i tańcem. Jej hobby to jazda na rowerze. Ona jest szczera, wyrozumiała, otwarta, tolerancyjna, pełna humoru i energiczna. Moja nowa koleżanka ma długie czarne włosy. Włosy nosi rozpuszczone. ma niebieskie oczy. Jest szczupła i niewysoka. Ona chce w przyszłości studiować psychologie na uniwersytecie. Ona chce też wyjść za mąż i mieć dwoje dzieci: jedną dziewczynke i jednego chłopca.
To juz wszystko na dzisiaj. Musze juz kończyć. Czekam na twoją odpowiedź.
dużo zdrowia.
twoja xyz
3 5 3
2009-12-30T21:08:57+01:00
Lieber Martin!
Zuerst will ich dir sagen über meiner neuer Freudin, die kam neulich an.
Sie heißt Eliza. Sie ist sehr klug und sympathisch. Sie hat schwarze lange Haare, oft klammern. Ich mag Eliza, weil wir sehr gut verstehen sich. Eliza will arbeiten als Architekt. Sie hat ein großes Talent- Sie malt sehr schön und entwirft. Sie will eine große Familie haben. Sie will in dem Häuschen mit schönem Garten wohnen.
Das ist alles. Ich habe eine Hoffnung, dass bei dir alles ok auch ist.
Tschüs!

Drogi Marcinie!
Na początku chcę Ci opowiedziec o mojej nowej przyjaciolce, ktora niedawno przyjechała. ona nazywa się Eliza. Jest sympatyczna i bardzomądra. Ma czarne długie włosy, często spięte. Lubię Eliże, ponieważ bardzo dobrze się rozumiemy. Eliza chce pracowac jako architekt. Ma wielki talent- bardzo ladnie maluje i projektuje. Ona chce miec wielką rodzine. Chce mieszkac w domku z pieknym ogrodem. To jest wszystko. mam nadzieje, ze u Ciebie tez jest wszystko ok. Pozdrawiam!
1 5 1