Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T13:22:15+01:00

Jestem już duża,
Umiem liczyć, pisać,
Trudności sprawiają tylko,
Różne pytania o życiu,
Odpowiedzi na nie są nieznane,

Wiem,

Świat jest wielki,
Wiele o nim pytań,
I czasem je sobie zadaję,
Ale nie potrafię na nie odpowiedzieć,
Ten świat jest pełen tajemnic.
11 4 11
2009-12-29T13:31:13+01:00
Jasne cienie płyną ulicami
Ukradkiem łapanymi spojrzeniami
Trawy rosnące na łące
Rosą całkiem pokryte
Od dawna o tym marzyłam
Wyruszyć w nieznaną dal
Świat zwiedzić dookoła
Widoki ujrzeć uczami
I chociaż dzień tak krótki
A nocą strach się bać
To pójdę tam chwilę postać.
5 5 5