Odpowiedzi

2009-12-29T13:28:52+01:00
9500-tyle mieli pieniezy
7050+2650-tyle muszą dac
9500-9700=-200
odp. maja za malo pieniedzy
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T13:29:05+01:00
P(wartość przybliżona)=9500
r(wartość rzeczywista)=7050+2650=9700

błąd względny przybliżenia to
|r-p| :|r|

a więc:

|9700-9500| :|9700| = |200|:|9700|=0,02061856

odp.:błąd względny popełniony przy planowaniu kosztów wynosi 0,02061856.

dla tych co nie wiedzą 200zł to błąd BEZWZGLĘDNY ( |r-p| )
błąd względny to coś innego ;P
2 5 2