Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T13:27:03+01:00
Wykonane z kloców lipowych figury,konstrukcja z drewna dębowego oraz tło z modrzewia w 1477-89 przez przybyłego z Norymbergi rzeźbiarza Wita Stwosza
2009-12-29T13:30:55+01:00
Ale w której>>??
drewna dębowego w 1477-89 przez rzeźbiarza Wita Stwosza
2009-12-29T13:42:37+01:00
Budowany w 11/12 wieku przez bolesława chrobrego,
wykonana była z murów o 1,5 metra gróbośći