Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-29T13:35:15+01:00
270 * 350 % = 270 * 3,5 = 945
2,22 * 222% = 2,22 * 2,22 = 4,9284
8500 * 2,5% = 8500 * 0,025 = 212,5
4000 * 1,5% = 4000 * 0,015 = 60
300 * 12,5% = 300 * 0,125=37,5
150 * 0,3% = 150 * 0,003 = 0,45
5000 * 4,75% = 5000 * 0,0475 = 237,5

Jeśli chcesz zamienić liczbę na procent dzielisz przez 100.
Polecam się ;D
1 5 1
2009-12-29T13:38:01+01:00
350%*270=945
222%*2,2=4,884
8500*0,025=212,5
4000*0,015=60
300*0,125=37,5
150*0,003=0,45
5000*0,0475=237,5
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T19:26:26+01:00
350%=3,5
3,5*270=945

222% =2,22
2,22*2,22=4,884

2,5%=0,025
0,025*8500=212,5

1,5%=0,015
0,015*4000=60

12,5%=0,125
0,125*300=37,5

0,3%=0,003
0,003*150=0,45

4,75%=0,0475
0,0475*5000=237,5
1 5 1