Odpowiedzi

2009-12-29T13:50:13+01:00
Nie wierzy Jerzy,
że tam, gdzie wieże,
leżą trzy jeże.


Samo "h"
Kłopotliwe samo "h"
Dość szczególną skłonność ma:
Lubi "hałaśliwe" słowa:
Huk, harmider, hałasować.
Pisząc "historyjka błaha",
Nigdy, Haniu, się nie wahaj!
Przez "h" pisz, pamiętaj o tym,
"hałaśliwy wrzask hołoty".
Huśtać lubisz się? Wiedz o tym, że "h" ma
Hak, huśtawka oraz hamak.
1 1 1
2009-12-29T13:50:59+01:00
Płyneła sobie rzeczka
niedaleko miasteczka
nigdy nie hamowała
tyłko sie chwiała
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T14:48:15+01:00
Żelazny żupan to oręż jeży.
Na nietoperza tchórz kły wyszczerzył.
Za żwawym wężem żarłok jeż bieży.
Trzy brzany złowił w tej rzece Jerzyk.

Ileż wiary potrzeba hartu,
by zwyciężyć z tym stadem chartów.
Otaczają, oskarżają, wyśmiewają cha, cha, cha!
Przegrywam trudno ha, ha, ha.

Przepraszam, że 4 wersy, ale ciężką jest ułożyć coś sensownego z 3... Mam nadzieję, że może być.