Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-29T14:05:29+01:00

Szanowny Panie Prezydencie!
W imieniu swoim oraz młodzieży naszej szkoly chciałbym zaapelować do Pana o podjęcie
decyzji w sprawie budowy ścieżek rowerowych w naszym mieście.
Jazda na rowerze staje się coraz popularniejszym sposobem spędzania wolnego czasu.
Pomaga ona w zachowaniu zdrowia i dobrej kondycji. Niestety, w Kręgowie nie ma warunków do
jazdy rowerem. Chodniki są bardzo wąskie, a jazda po ulicach nie jest bezpieczna, zwłaszcza dla
najmłodszych. Zwracamy się więc do Pana z prośbą, aby podjąl Pan decyzję o wybudowaniu
ścieżek rowerowych. Zwiększyłyby one bezpieczeństwo rowerzystów i jednocześnie przyczyniłyby
się do wzrostu popularności jazdy na rowerze.
Zdajemy sobie oczywiście sprawę, że takie przedsięwzięcie z pewnością dużo kosztuje.
Jednak jesteśmy zdania, że zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców miasta są tego warte.

Z poważaniem
4 5 4
2009-12-29T14:09:07+01:00
drogi panie prezydencie
zwracam się z uprzejmą prośba aby mogł pan przyznać dofinansowanie dla naszej szkoł......... tu sobie wpisz do jakiej chodzisz szkoły abyśmy mogli cała klasą pojść do kina lub teatru,ewentualnie pojechać na wycieczkę
uczennica klasy.......
ps, prosze o rozpatrzenie mojego wniosku, i z góry dziękuje
2 5 2