Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T14:11:26+01:00
A)czyli czas uniwersalny: Wielka Brytania,Irlandia,Portugalia,Islandia
b)Polska,Niemcy,Francja,Włochy,Hiszpania,Belgia,Czech,Słowacja i większość państw Europy Zachodniej i Środkowej
c)Finlandia,Litwa ,Łotwa,Białoruś,Ukraina
c) Rosja

i inne ..
1 3 1
2009-12-29T14:15:52+01:00
A) Wielka Brytania, Portugalia
b) Polska, Niemcy, Czechy, Włochy, Śłowacja, Austria, Szwajcaria, Francja, Hiszpania, Belgia, Holandia, Luksemburg,
c) Białoruś, Ukraina, Rosja, Litwa, Estonia, Łotwa, Finlandia, Rumunia, Bułgaria, Grecja, Turcja, Mołdawia
d) Rosja
1 4 1
2009-12-29T14:25:34+01:00
A) Wielka Brytania, Portugalia, Maroko,Sahara Zachodnia, Mauretania, Sengal, Gambia, Mali, Burkina Faso, Togo, Ghana, Wyb. Kości Słoniowej, Liberia, Sierra Leone, Gwinea, Gwinea Bissau

b)Hiszpania, Francja, Belia, Luksemburg, Holandia, Niemcy, Czechy, Słowacja, Polska Włochy, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina,Albania, Szwajcaria, Szwecja, Norwegia, Austria

c)Litwa, Łotwa,Estonia, Finlandia, Białoruś, Ukraina, Mołdawia, Rumunia, Węgry, Grecja, Turcja, Serbia,Tunezja, Libia, Egipt, Sudan, Czad, RŚA, Demokratyczna Rebublika Konga, Zambia, Botswana, Zimbabwe, Mozambik, Malawi, RPA,

d)Rosja, Gruzja, Syria, Irak, Arabia Saudyjska, Jemen, Erytrea, Etiopia, Dżibuti, Somalia, Kenia, Uganda, Tanzania, Madagaskar

Mam nadzieje że pomogłam ;D
1 5 1