Odpowiedzi

2009-12-29T14:46:32+01:00
Według mnie nie jest to reakcja redoks. Swój stopień utleniania zmienia tylko azot z V na IV.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T15:17:42+01:00
Reakcje redoks to reakcje w których są pierwiastki zwiekszające i zmniejszające swój stopień utlenienia. W tym przypadku magnez nei zmienia swojego stopnia utlenienia, ale za to azot tak z V na IV jak wspomniał użytkownik wyżej. Poza tym równanie nie jest odpowiednio zbilansowane. pozdrawiam