Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-29T14:28:43+01:00
Napełnia nas wiarą, oświeca nasze serca i umysły i dodaje nam ochoty i zdolności do nauki nie tylko takiej szkolnej lecz także nauki wiary.
37 3 37
2009-12-29T14:30:42+01:00
Ducha Świętego nazywamy Nauczycielem Kościoła, ponieważ
to on daje łaskę.Dzięki niemu słowa zawarte w Piśmie Świętym są Święte,a piszący natchnieni.
31 3 31
2009-12-29T14:56:17+01:00
Dodaje nam nauki i zdolności, do tego aby nasza nauka była owocna, napawa natchnieniem piszących ale i wierzących. Pomaga uwierzyć grzesznikom.
21 3 21